Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 12:29 - ЗАКЛЕВАМ ТЕ
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
0



Последни думи
Сърцето реди
Последни стонове
Душата шепти
Заклевам те
Любовта ми да просиш ти
От другия свят
Да я желаеш дори
Като сянка бездомна
До теб да вървя
Мислите да разпилявам
Безкрай да те обсебвам
Неканен гост
В ума ти да се настаня
Като отрова
Кръвта ти да кипя
Обвинявам
Без да търся вина
Искам
Да те искам
Но не мога да те имам
Не те искам в ума си
Но не те гоня от там
Не си за мен
Не съм за теб
С това сама се лъжа
Но пак към теб вървя
За теб съм
Спасение от страховете ти
Споделена
Тъга от живота ти
Ще си отида
От теб някой ден
И не ще намериш
Утеха за себе си
Ще търсиш
Ще стенеш
Ще молиш
До теб да съм сега
Ще съжаляваш
Че някога
Си ме наранявала
Ще искаш
Да можеш
До мен да си ти
И болката да пия
С твоите сълзи
Тялото безмълвно
Стонове таи
Малко му остава
Всичко взе му ти
Как да влея в него
Капчица живот
Когато я изплакох
В молбите за любов
Исках да обичам
Чувства да дарявам
Единствена в сърцето
На теб да се отдам
Търсиш ме само
Когато друга те нарани
Да държа ръката ти
Болката да отлети
Че наранявана си
Да забравиш дори
Използвана бях
Но до теб все стоях
Болката твоя
В душата си таях
Сърцето си
За теб разпилях
Сега си отивам
Душата кънти
В камбанен звън
Болката се въплати
Един ден ще разбереш
Че обичана била си ти
Любов единствена
Която ти сама уби
Едно сърце за теб живя
Една душа за теб копня
Две тъжни очи
Друга не познаха
Ръцете
Само твоето тяло желаха
Аз тръгвам
Сбогом живот
Този свят напускам
И ще търся нов
В него ще се моля
Да не откривам твоите следи
А теб?
Нека те боли
И в болката си
Мен да търсиш ти!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65093
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031