Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 11:38 - ЗАХВЪРЛЕНА
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 295 Коментари: 0 Гласове:
0



Прашен ъгъл
Тъмна стая
Чер воал
Прогонва светлината
Празна чаша
Разпиляна
Късове стъкло
Парчета от една душа
Червено вино
В нея е играло
Капки сластни
Пода нежно галят
Твойте устни
С моята душа
Лудо си играха
Жаждата да утолят
Отпиваше ме
Останала без дъх
От мен живота
Взимаше на заем
И твой остана
Докосваше ме жадно
Вливаше от мен в теб
И още искаше
И още давах
Устните червени
С кръвта ми напоени
Кипяла в сърце
Биещо за теб
Исках те
Моя никога не бе
Желаех
Мечтите ми отне
Да съм до теб
Щастие да бъда
Радост безкрайна
В теб да пораждам
Малка част
От големия живот
Не ме допусна
В света ти да вляза
Заето място
От предишна твоя болка
И точно тя
Убива всичко в теб
Желанието да си жива
В мен видя деня
Без мрачни сенки
Без тлеещи мечти
Страха в теб
Прогонва всякакъв копнеж
За нещо ново
Слънчев лъч
В нощта ти бях
Искрата
В твоята душа
Но ти не искаш
Даже за миг
Болката да прогониш
От минало твое
И бъдеще наше
Като сянка бездомна
До теб тя стои
Радост и болка
Изживяни преди
Сега се страхуваш
От същото това
Чуй ме!
Аз не съм тя!
И никога няма да бъда!
Пий!
Не спирай!
Пресуши надеждата
От мен
Убий мечтите
Чувствата ми ще живеят
Енергията ще кипи
За теб
И в ъгъла ме захвърли
Прашен ъгъл
Стаени чувства
Тъмна стая
Мрак в душата
Чер воал
Отчаяние мъртвешко
Прогонва светлината
Празна чаша
Човек без надежда
Захвърлена от теб стои
И ничий нежни устни
Не ще отпият пак от нея
Виното пенливо
На горчивата любов




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65131
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930