Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 12:07 - СТРАХ
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 3633 Коментари: 0 Гласове:
0



Обич
Как да я намеря?
Ласка
Как да я усетя?
Една единствена
Неповторима
Неосъществима
До сега мечта
Твоята ръка
Лицето да докосва
Топлината ти
Леда му да разтапя
Камъка от него
Да изтръгне с нежността
В едничка усмивка
Устните да се слеят
Неслети до сега
Обич
Къде да я потърся?
В очите ти погледнах
Но само болката
В тях видях
В душата се разрових
Но мрак ме връхлетя
Сърцето ти докоснах
Но страхът бе пуснал
Отровните си пипала
Далечна и близка
До мен си
А те няма
Докосвам те
Сянка на отчаяние
С теб съм
А всъщност сама
Разделени
Но в едно сърца
В тъжен миг
Съдбата ни събра
Подхвана своята игра
Обич
Как с теб да я споделя?
В очите ти без страх
Поглед да заровя
С ръце да те обгърна
Взаимна топлина
Вината от себе си
Да прогоня завинаги
Че с всяко мое обаждане
С погледа си спотаен
Търся всеки миг
Присъствието ти до мен
Как да я изтръгна?
В сърцето ми е тя
С чувствата живее
Несподелена като тях
Да искам
Да мога
Да живея без страх
Да желая
Безспир
Взаимност
И грях
Себе си прегазих
Чувствата потъпках
За какво са ми те?
Отхвърлени от теб
За какво съм ти аз?
Да ти бъда опора
Но само когато решиш
Когато боли те
Наранена от друга
И болката твоя
Идваш с мен да споделиш
Тогава съм някоя
Не зная защо
И отговор не търся
До теб съм
И с теб ме боли
С очи те изпивам
И питам се аз
Защо те допускам
Отново и отново
До себе си
Когато зная
Че болката в сърцето ми
Това си ти
Болка и наслада
Желание и страх
Превърнах се
В наивен глупак
Повтаряйки грешките свои
Нима това е любовта?
Рани да понасяш
и пак да търсиш тях
В самота да живееш
Затворена от теб врата
Пред мен
Но как да се обърна
С цялата си обич
Вратата да затворя
Към теб




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65119
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930