Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 12:50 - ПРИСТАН
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 3761 Коментари: 1 Гласове:
0



Не идвай тази нощ при мен
Недей кради от мен съня
Само в него пристан аз намирам
За моята изстрадала душа
В небето не се взирай
Звездите не гаси
Моят взор е в тях
Моите очи
В тях искрица търся
За избавлението светлина
Не ми отнемай малкото
Останало ми на света
Всичко дадох ти
Но ненастна е твоята душа
Как да спра пороя
Бурните реки
В море да събера
Как чувствата да овладея
На стихиите страстта
При мен се завръщаш
Кораб след буря
Загубил своите платна
С рани зейнали
Дълбоки
Морски дълбини
В очите на жена
Стихиите ще събера
На природата гнева
И буря ще бъда
И лъч светлина
Страстта ще бошува
Желанието ще пламти
Пожар сърцето ще гори
Нежността
В капка утрина роса
С устните ще събера
След всяка твоя буря
След всяка рана
В мен пристана
Откриваш ти
С твоите рани
Сърцето кърви
С твоите стонове
Душата кънти
Неразбрана от друга
Неразбрана съм от теб
Но не мога да изтръгна
От себе си любовта
Със стихиите живее
Неовладяна като тях
Не идвай тази нощ при мен
Недей кради от мен съня
В небето не се взирай
Звездите не гаси
Не ми отнемай малкото 
Останало ми на света
Нощта да те закриля
Звездите да те водят
Да вперя поглед
В необятната далечина
Търсейки от теб следа
От стихиите на живота
Котва да пуснеш
На моя пристан
На рамото мое
Да склониш глава
Живота да върна
В твоята душа
Пристан да бъда
На кораб без платна



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - prekrasno e!
09.02.2008 19:09
poznah 4oveka,za kogoto e pisano...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65104
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930