Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 09:48 - ЛУДОСТ
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 4485 Коментари: 0 Гласове:
0



Била ли съм някога
Себе си?
Се питам сега
Било ли е някога
В сърцето ми?
Бурен огън
Върху ледена скала
Търпение
Лудост
Да чуя твоя глас
Дива страст
Безумие
Да изрека на глас
Обичам те аз!
Или това,което остана
От мен
Останалото го взе
Под твоя власт
В очите ти погледнах
Видях дете
Усмивка сияйна
На твоето лице
В детето се огледах
Себе си открих
И в този миг
Със себе си се разделих
Детето ме плени
Жената ме разпламени
Чувства неубоздани
Изпепеляват сърцето
Непознато усещане
Във вените гори
Тялото изгаря
Желание пламти
Пламък от страст
Дим от сласт
На клада изгарям аз
Влюбване
На това ме осъди
И тази присъда приех
Желаното наказание
За слабостта си към теб
Отрова си ти
За сърцето
И колкото повече пия
По-сладка е от преди
Отрови мислите
Ума
Остави тялото безпомощно
Да се моли за греха
Жена
С име на богиня
Само името ти
Ме извежда от реалността
И отново
Този плам
И дива страст
Кога ще се слеят
В едно с тялото
И с теб
Във вечността
Отдадена до лудост
До последен дъх
Желая да обичам
До последен стон
Името ти да шептя
И без глас да остана
Ще крещя
Обичам те,.........!!!



Тагове:   лудост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65144
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930