Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 09:33 - ЖЕНА МЕЧТА
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 3540 Коментари: 0 Гласове:
0



Край
Празнота
Сбогуване
Самота
Последно обаждане
Последни думи
Само приятелство
Искаш помежду ни
Така поне ми каза
Така го и приех
Мислите го приеха
Но не и сърцето
Тишина
Отиде си гласът
Заглъхна и смехът
Месеци отхвърлям
Че не искаш да ме видиш
Месеци очаквам
Звънът на телефона
И гласът ти да погали
С нежността си същността ми
Месеци тъга
Месеци надежда
Време за да разбера
Че ти си всичко за мен на света
Без теб се превърнах в пустош
Сърцето ми празно
Душата мълчи
Само мислите блуждаят
Как да се завърнеш ти
Останах без същност
Отне ми я ти
Чувствата ридаят
Сърцето ми кърви
Сълзите се леят
Изгарят лицето
Отне моите мечти
Човек без желания
Тяло без страст
Мисли без вяра
Копнежи и сласт
След теб не допуснах
До мен никоя друга
Как да го направя?
Тя няма твоите очи
Обичам те!
Такава,каквато си
С всичките ти слабости
С всичките ти силни страни
В теб видях човек
В теб познах любовта
В теб-жена мечта
Отчаянието бавно ме обвзема
Ще те видя ли,кажи?
Липсата ти ме убива
Караш ме да се чувствам жива
Тогава тръгнах бавно
Мечтата моя да догоня
През ада минах,но зная
Че от там се отива за рая
В рая камбани забиха
Нежния глас на любимата жена
И ме извеждаха от тъмата
На убийствената самота
Чух те за миг
Но това бе достатъчно
Живота в мен да закипи
По-бурен от клада
По-горещ от лава
Върни се при мен
И болка бъди
Ще те пия без дъх
Неугасващо желание
Да споделя моята страст
Желание да те обичам
Сърцето ми е твое
Но не зная
Аз ли ти го дадох
Или ти ми го взе
Само те моля
Пази го добре
То бие лудо
Само за теб
Месеци на отчаяние
Миг на радост
Белязан от теб
Една жена мислите изгаря
С поглед ме изпива
С глас ме подлудява
Една жена,която да желая
Да дарявам до безкрай
Да раздавам себе си за нея
Да обичам
До собствения си край
Една
Жена мечта



Тагове:   мечта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65115
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930