Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 19:47 - МОГА
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 3539 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.02.2008 09:34


Стоя пред теб-стоиш пред мен
впили погледи влажни
не от желание,не от страст,
а от сълзи напиращи да се излеят
от наранените ни души.
Говориш...
Думите се леят,гласът ти ранява
с нежността си моята същност,
но в тази нежност болка се таи
от хора нанесли ти рани.
Изпивам те с очите си
и болката желая от теб в мен
да се всели,да я погълна
и в очите ти слънчев лъч да заблести.
Какъв човек е тя?
Която поражда сълзи
в най-красивите и лъчезарни очи?
Която кара гласа ти да трепери
от думи безмилостно жестоки?
Недей
Не плачи
Позволи ми да изтрия сълзите ти
Не ги оставяй да изгарят лицето
и не спускай сенки на отчаяние.
Любовта си дари и,
а тя с теб се подигра
тя е в твоите мисли-
дявол в тяло на жена.
Тя не заслужава и една сълза
Тя не заслужава грам от любовта
Тя не те познава
Разбрах го от думите ти
Тя не оценява човека до себе си
Ако бешпе така щеше да знае,
че с човек като теб няма място за рани,
а само мигове на щастие и желание.
Тая го в душата си
Не мога да го изрека
От страх и аз да не те нараня
Съжалявам я
Тя губи
Теб
Истински човек
Нека си върви
Ти не заслужаваш това
Да бъдеш с човек от скала
Ще разбере,но ще е късно
какво е имала до себе си.
Неопознала същността ти
Неразгадала душевността ти
Искаш ме за приятел
В мен страстта към теб бошува
Опознах те за миг
Разгадах те с поглед
И твоето сърце в мен заби
Отхвърляш чувствата ми,
а те за теб съществуват
от себе си се отрекох,
но за теб заживях.
Стоиш пред мен-стоя пред теб
тишината обвива ранените ни души
и в този миг губейки себе си се питам
осъзнаваш ли какво печелиш ти?
Не мога да се примиря с болката в сърцето ти,
не мога да подмина и тъгата в гласа ти
и макар против волята ти мога едно да направя
и това е да не спирам да те обичам!!!



Тагове:   мога,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65094
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031