Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2008 20:40 - ВОПЪЛ
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 3600 Коментари: 1 Гласове:
0



С топла длан погали душата ми
дадох я-за теб аз живях,
ти я докосна,със студ я покри
сега тя е ледена скала.
С теб се преродих
и с теб умрях за себе си.
По пътя към теб вървях,
а края се губи.
Живота си овладях,
но ти и него погуби.
С теб разбрах какво е да съм жива,
какво е страстта да бошува в сърцето
колко силно мога да желая човек,
на който сърцето му бие в мен.
Мила моя-ми казваш
и към него ти гледаш.
Страстта ми охлаждаш
само за теб тя бошува.
Сега съм спомен
Отминал и неовладян
Сега съм пепел
Останала след буен огън
Вятъра отнася я
Незнайно накъде
И смисъл няма аз да зная
Какво от това
Ти си смисъла
Теб те няма
Един ден ще се завърнеш
От мен следа не ще да има
Огнището ще е празно
Без теб е пустота
Защо ми е да съществувам
Без теб е муртва моята душа
Без теб е пълна празнота
Навсякъде
И мислите ми бягат
Погледа се измори
Да търси
Да се взира
В лица на хора
В които няма твоите очи
Ръката трепери
Сърцето спира
Без дъх оставам
Отне ми го ти
Тялото безпомощно
Оставих да тлее
Ненужно ми е то
От теб недокоснато
Устните кървави
Оставих да молят
От теб не целунати
Над мен да се смилиш
Но милост нямаш
Отивам си аз
Тяло без душа
Сърце без глас
С вопъл последен
Останал ми на този свят
Крещя,че те обичам аз!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - bravo
30.01.2008 19:02
bravo mili4ka ti si varha,celuvam te.Angi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65118
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930