Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2008 20:25 - ПОГАЗЕНИ ЧУВСТВА
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове:
0



Ти ме мразиш
Виждам го в очите ти
Любов
Ненамирам я в сълзите ти
И тях не намирам,
а само късове лед.
Нима това си ти
Нима душа не носиш
Демон в тяло на човек
Твой поглед
Дълбока рана в мен
Обичам те!
Ти знаеш ли какво е любовта?
Клада от чувства
Потушена от реки от омраза
Защо ли се чувствам самотна
макар до мен да си ти?
Защо ли в извора дълбок нагазих,
но удавих се в твоите лъжи?
Гледаш ме в очите и ме лъжеш
дяволът в теб е господар
аз търся да те открия повече от всякога
и да получи сърцето най-сладкия дар.
Твоята обич
Твоето внимание
Моята лудост
Под твоята власт
Моето най-страстно желание
Да не застава нищо между нас
Айсберг е сърцето ти,
душата ти мъгла
слънцето на обичта ми не достига
да надделее над тази тъма.
Волята ми бяга,сърцето ми кърви
пътят ми към теб осеян е с бодли
тялото от болка сили не намира,
но сърцето продължава-
макар и наранено то иска да обича.
Ти ме мразиш
Виждам го в очите ти
В същите кафеви очи,
в които откривах радостта,
в огнените червени коси,
в които търсех топлота.
Сега обръщаш ти от мен глава,
не искаш да чуеш моята молба,
че в теб повярвах,доверих ти се
и те моля да ми бъдеш само приятелка.
Себе си прегазих,чувствата в сърцето
неизказани оставих,тлееща жарта,
защото разбрах,
че за да останеш в живота ми
аз трябва да погазя любовта.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65101
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930