Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2008 11:04 - ШЕПОТ
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 3498 Коментари: 0 Гласове:
0



Да се завърнеш неочаквано,с усмивка
грейнала на ангелското ти лице
и с плахи стъпки в тишината вяла
да стоплиш и сърцето озариш.
Да се завърнеш така жадувано и страстно,
както никога преди не съм очаквала любим
и кротко да приседнеш в мрака
огрявайки с лика си тъмнината.
Да бъдеш неотлъчно ти до мен
с желание да стопляш ти сърцето
и под звуците на твоя нежен глас
да тънем двама в забравата на битието.
С топла длан да милваш лицето
живот да вдъхваш ти във всяка фибра
и с устни влажни,жадни за целувка
да шепнеш името ми до забрава.
Тялото твое за обич да моли
и с молба в погледа си ти да ме желаеш
стоновете да пропукват тишината,
както огъня леда разтапя.
Тогава жаждата в нас ще утолим
за миг,в който с теб ще сме едно,
а после отново и за кой ли път ще продължим
във вихъра на една възкресена любов.
Да се завърнеш и до мен да седнеш
да впериш поглед в очите ми самотни
и когато погледите наши се наситят
телата своя танц да заиграят.
Преплетени телата ще си шепнат
ще пеят песента си недоизпята
и когато те умората усетят
ще отстъпят танца на сърцата. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65120
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930