Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2008 12:47 - ПОНЯКОГА В СЪНЯ
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 239 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2008 17:31


Понякога те чакам нощем дълго
вперила поглед в звездите игриви,
аз чакам да дойдеш без молба или зов
ти моя изстрадана,страстна любов.
Ноща е светла сякаш е ден
сънят не идва-той чака теб,
сърцето не спи-то бие за теб,
каде и с кого си дерзае умът.
В ранното утро под меки лъчи
в капките плахи по цветните листи
се взирам и търся аз твойте следи,
но откривам единствено своите.
Не си идвала нощес,а толкова чаках
желаех безумно допира твой
аз исках да мога в съня си да сбъдна
една нереална в реалност любов.
Като цвят без вода увяхна в сърцето
надеждата моя за твоята обич
да търся безумно,да се лутам без воля,
в това се превърна съня ми без теб.
В съня не те срещнах,на яве видях те
по-желана от сияние в полярната нощ,
по-блянувана от дъгата след пороя дъждовен,
сияние мое,ти порив и зов.
Времето спря при нашата среща
сърцето заби в ритъм безумен
гласът ти ме галеше болезнено нежен
желаех те,исках те близо до мен.
Кръвта ми кипеше,болка гореше
дълбоко в мен усещах част от теб
останала при първата ни среща,
когато ти плени моето сърце.
Как да те пусна да си отидеш
теб от себе си с ярост да изтръгна
нима в живота човек не трябва да се бори
за човека до себе си кръв да пролива.
Погледа на две очи ме изпепелява
вперени право в мен ме подлудяват
усмивката ти сякаш омагьосва
до лудост ме докарва нежния ти глас.
Времето отново своя път пое
и с него ти си отиде от живота мой
на яве те срещнах и разбрах че дойде
само за да разтуптиш едно сърце.
Спомени нахлуха като хала
щастие и радост,болка и борба
в мислите ми се бореха,лутаха неразбрани,
желаех те на яве,но остана моя само в съня.
Всеки път те чакам нощем дълго
да върнеш любовта изстрадана до болка,
ти идваш без молба или зов,безмълвна
заспиваш до цвете увяхнало без любов.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65121
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930