Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2008 18:37 - ОТЛОМКИ
Автор: swanheart Категория: Забавление   
Прочетен: 3549 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичам те във всяка твоя дума,
във всяка твоя капчица сълза,
обичам те безумно,до полуда
до малката надежда и мечта.
Жадувам те във всеки нов порой
от чувства искрени,несподелени,
жадувам те във всяка твоя стъпка
запътила се бавно ти към мен.
Чувствам те като летен бриз
и при тази мисъл аз потръпвам,
защото като вечния кипарис
ти до мен си близко-недостъпна.
Виждам те отдадена изцяло
на своята жадувана мечта,
но езикът на твоето тяло
нашепва ми тихо:ела,ела.
Тогава тръгнах бавно,плахо
мечтата моя да догоня
аз исках само да ти кажа,
че моята любов не е измама.
Обичам те!Това от себе си не крия,
защото щях да съм глупак
изпуснала истинската обич на завоя
и тръгнала към ада в пълен мрак.
И в този мрак щях да съзирам
на твоя лик сиянието нежно
и зад всеки ъгъл да намирам
късче от теб във всяко нещо.
Малките парченца ще събирам
ще пресътворя твоето тяло в мрака
и моята душа в замяна ще даря
за да изгрее пак в теб човека.
Ще ти даря живота мой
за да живееш ти отново на земята,
за да поемеш пътя твой,
а аз ще съм слуга на сатаната.


Тагове:   отломки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swanheart
Категория: Забавление
Прочетен: 65116
Постинги: 28
Коментари: 2
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930